مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 اسفند 1400 ساعت 16:022022-03-03سياسي

پدافند هوایی ارتش در تجهیز سلاح و مهمات مطابق با فناوری روز دنیا پیش می رود


معاون نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: این نیرو در تجهیز سلاح و مهمات قطعا مطابق با فناوری روز دنیا پیش می رود چرا که لحظه ای عقب ماندگی در راستای پیشرفت علمی، - موجب گستاخی دشمنان می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ سپهری راد معاون هماهنگ کننده نیروی پدافند هوایی ارتش صبح امروز(پنج شنبه) در ارتباط دور سخنی با فرماندهان مناطق و گروه های پدافندی این نیرو با بیان اینکه دانشگاه ها، مراکز علمی و آموزشی، سازمان جهاد خودکفایی و وزارت دفاع همچون بازوان قدرتمند نیروی پدافند هوایی ارتش در پیشگامی ترقی و شکوفایی علمی هستند، گفت: هر گونه عدم بازدارندگی دفاعی و کاهش توان رزمی به مثابه چراغ سبزی در جهت هتک حرمت و قانون شکنی توسط دشمنان قسم خورده این سرزمین است.

وی با بیان اینکه تمامی دستگاه های لشکری و کشوری موظفند در راستای امنیت و آرامش هموطنان عزیزمان همه توان و ظرفیت خود را در تمامی امور بکار ببندند و از هر کوششی دریغ نکنند، افزود: اقتدار و سرافرازی امروز نیروهای مسلح قطعا برگرفته از حمایت، تعصب، وطن پرستی و غیرت مردمان فهیم و همیشه در صحنه کشورمان است.

معاون هماهنگ کننده نیروی پدافند هوایی ارتش با بیان اینکه آمادگی پدافند هوایی ارتش نوید بخش صلابت و اقتدار کشور است، گفت: نیروی پدافند هوایی ارتش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پدافند هوایی ارتش در تجهیز سلاح و مهمات مطابق با فناوری روز دنیا پیش می رود

پدافند هوایی ارتش در تجهیز سلاح و مهمات مطابق با فناوری روز دنیا پیش می رود